Falcons -mobiilijäsenkortti

Vuoden 2015 -jäsenkortti lähetetään jäsenille mobiililaitteeseen. Mikäli sinulla ei ole sopivaa älypuhelinta käytössäsi, otathan yhteyttä oman joukkueesi yhteyshenkilöön, niin saat muovisen jäsenkortin.

Kun Falcons on lähettänyt sinulle mobiilijäsenkortin, saat tekstiviestin:
”Falcons on lähettänyt sinulle mobiilikortin. Voit ladata sen (linkki sovelluskauppaan) Aktivointikoodisi on (XXXXXXX).”

MobiilikorttiLinkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän
perusteella oikeaan sovelluskauppaan ladataksesi Lompakko -sovelluksen. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä kun avaat Lompakko-sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi Palauta-toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös uuteen puhelimeesi, jos se vaihtuu.

Kun olet saanut sovelluksen asennettua, jäsenkortti latautuu sinne automaattisesti.

Korttiin voidaan myöhemmin lähettää myös tarjouksia ja jäsenetuja. Annathan sovelluksen myös käyttää sijaintiasi. Falconsin jäsenkorttien toimittajana toimii CardPlus Oy.

LATAA Mobiilikortti palautuksen käyttöohje

 

FAQ -LOMPAKKO® -Mobiilikorttisovellus

LOMPAKKO® on matkapuhelinsovellus, johon voidaan lähettää yksilöityjä jäsen-, kanta-asiakas-, tai lahjakortteja.

Lompakko® – Kysymyksiä ja vastauksia

Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?
Lompakko® sovellus toimii iOS, Android ja Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä puhelimissa. Symbian -käyttöjärjestelmää ei valitettavasti enää tueta.

Mitä jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?
Voit tilata itsellesi perinteisen jäsenkortin ottamalla yhteyttä oman joukkueesi yhteyshenkilöön.

Olen ladannut Lompakon sovelluskaupasta, mutta en saa siihen kortteja, koska sovellus kysyy aktivointikoodia jota minulla ei ole? 

Kortteja voidaan vastaanottaa sovellukseen vasta kun Falcons on ne jäsenelle lähettänyt. Näin voidaan varmistaa, että kortti on ”aito”.
Mikäli olet liittynyt uutena jäsenenä, saat latauslinkin, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty. Mikäli olet tilannut jäsenkortin Lompakkoon, mutta et ole saanut tekstiviestiä joka sisältää aktivointikoodin, niin ota yhteyttä joukkueesi yhteyshenkilöön.

Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan Lompakossa olevat korttini siirrettyä uuteen puhelimeen?
Voit käyttää Lompakon Palauta -toimintoa palauttaaksesi vanhat korttisi. HUOM! Palauta -toiminto tulee aktivoida jo vanhassa puhelimessa, jotta se toimii uudessa.

Palauta -toiminto kysyy sähköpostiosoitettani kun haluan aktivoida sen. Mihin tätä tietoa käytetään?
Kun vaihdat puhelimen tai puhelinnumeron, niin Palauta -toiminto lähettää uuden aktivointikoodin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Mitään tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.